Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Малімон О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Вольчинський А. Я. Фізичне виховання дошкільників засобами гри [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Я. А. Смаль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 3. - С. 52–55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_3_16 Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано методику їх проведення та вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей віком 5 - 6 років.
| 2. |
Вольчинський А. Я. Підвищення рухової активності дошкільнят засобом українських народних ігор [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Н. О. Вольчинська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2010. - № 4. - С. 31–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2010_4_10 Висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей віком 5 - 6 років та їх рухову підготовленість.
| 3. |
Вольчинський А. Я. Теоретико-методичні основи застосування українських народних ігор у навчально-виховному процесі дошкільників [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, О. В. Гребік // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 43–46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_15 Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено класифікацію, науково обгрунтовано методику проведення та їх вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей 5 - 6 років.
| 4. |
Іщук О. А. Формування здоров’язбережувального освітнього середовища вищих навчальних закладів у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. А. Іщук, О. А. Іванюк, О. О. Малімон, А. В. Бухвал // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 143. - С. 277-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_143_60
| 5. |
Захожа Н. Фізична підготовленість студенток вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Захожа, В. Захожий, О. Малімон, О. Іщук, А. Гаврилюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 1. - С. 47–50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_1_12 Зазначено, що для підтримання оптимальних фізичних і психічних якостей студентів є необхідною постійна рухова активність, що, насамперед, впливає на обмінні процеси в організмі. Фізичне виховання (ФВ) сприяє збереженню здоров'я, підвищує стійкість організму до несприятливих факторів навколишнього середовища, збільшує резервні сили організму, що надає змогу легше виконувати значні фізичні та психічні навантаження. Усе це в підсумку сприяє хорошому фізичному стану, продовженню життя. Підвищення вимог до рівня фізичної підготовленості студентів змушує педагогів до пошуку шляхів удосконалення навчального процесу з ФВ. Досліджено рівень розвитку основних фізичних якостей студенток; визначено зміст ФВ із використанням різноманітних фізичних вправ для покращання їх фізичної підготовленості; рекомендовано самостійні заняття, які ефективно вдосконалюють швидкісні здібності, силову підготовку, гнучкість, загальну витривалість, координаційну здібність.
| 6. |
Малімон О. О. Диференційований підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. О. Малімон, В. В. Пантік, А. В. Цьось // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 99-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__24
| 7. |
Вольчинський А. Організаційно-методичні основи фізичної активності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Вольчинський, Я. Смаль, О. Малімон, А. Ковальчук, О. Рода // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 1. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_1_9 Актуальність дослідження зумовлена тим, що на етапі сьогодення спостерігається неналежний стан здоров'я дітей, слабку фізичну підготовленість, що зумовлені низьким рівнем рухової активності. Із метою розв'язання цієї проблеми проводиться активний пошук способів удосконалення фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах. Діти дошкільного віку мають біологічну потребу в рухах, вони отримують насолоду від процесу рухової активності, який потрібно наповнювати різноманітними фізичними вправами й іграми. Позитивні емоції, зацікавленість і задоволення, які викликають у дітей під час рухливої гри, поступово переходять у звичку систематично займатися фізичною культурою. Мета роботи - теоретичне обгрунтування й експериментальна перевірка результативності рухової активності дітей старшого дошкільного віку з використанням українських народних ігор та забав. Методи - аналіз науково-методичної літератури, тестування дітей старшого дошкільного віку, педагогічний експеримент. Правильна організація заняття з фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі забезпечує активізацію їх рухової активності, необхідну для поліпшення фізичного стану дитини і її психіки протягом дня. Розроблена нами методика включала українські народні ігри та забави на заняттях фізичного виховання й прогулянках. У структурі рухової активності дітей передбачено чергування ігор різної інтенсивності та спрямованості. Дані експерименту засвідчили, що в експериментальних групах дітей 5- і 6-ти років протягом експерименту значно зросла якість виконання тестових завдань, порівняно з контрольними. Висновки: апробація розробленої методики рухової активності дітей старшого дошкільного віку із використанням українських народних ігор і забав у практиці фізичного виховання дошкільних навчальних закладів показала її ефективність, що підтверджено підвищенням рівня фізичної підготовленості дітей експериментальної групи за всіма фізичними якостями.
| 8. |
Вольчинський А. Я. Проведення спортивних свят із дітьми старшого дошкільного віку з використанням засобів народної фізичної культури [Електронний ресурс] / А. Я. Вольчинський, Я. А. Смаль, О. О. Малімон // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2016. - Вип. 22. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2016_22_7
| 9. |
Мельник С. А. Динаміка змін показників фізичної та технічної підготовленості футболістів 10–14 років під впливом вправ легкої атлетики [Електронний ресурс] / С. А. Мельник, О. О. Малімон, О. З. Касарда, В. А. Кузнєцов // Спортивні ігри. - 2023. - № 1. - С. 18-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2023_1_4
| 10. |
Гребік О. Зміст і завдання початкового навчання плаванню дітей віком 5 – 7 років [Електронний ресурс] / О. Гребік, О. Малімон, П. Герасимюк // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2023. - № 2. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2023_2_7
|
|
|